Jsou k dostání vzorky?
Ano, v naší nabídce naleznete také vzorky, kde si můžete vybrat z široké škály materiálů a barev.
Prodáváte vzorkovníky?
Vzorkovníky neprodáváme, nicméně můžete si je vytisknout, naleznete je zde.
Kdy bude konkrétní produkt skladem?
Výrobní plán je tvořen s týdenním předstihem. Pokud produkt není skladem, prosíme o nastavení funkce „hlídací pes”. Jakmile bude zboží naskladněno, obdržíte email.
Přišla mi zamotaná cívka, jak je to možné?
Velice nás mrzí potíže s naším filamentem, ale strojově se toto stát nemůže, nelze při kontinuálním navíjení strunu podvléci a zamotat. I když není návin uspořádaný, není to možné. Struna se navíjí kontinuálně, bez dalších „napojování“. Na začátku cívky se struna zavede do aretačního otvoru uvnitř cívky, strojově namotává a na konci návinu (po dosažení konkrétní délky) se navíjení stopne, struna střihne a zaaretuje do aretačního otvoru vně čela cívky. Poté se cívky sundá z výrobní linky a ihned vakuuje. Jediné, kde je možné strunu podvléci je při ruční manipulaci, kdy konečný uživatel strunu omylem podvleče, takzvaně mu uteče konec.
Jak vypadá navíjení cívky?
Můžete se podívat na video zde.
Co dělat se zamotanou cívkou?
Naše doporučení je při každé nové cívce odmotat pár otoček (cca 8–10) a při výměně zaaretovat a nepokládat na bok. U křehčích materiálů, jako je například PLA se může stát, že se i zaaretovaný konec ulomí a uteče. Pak se musí opět část cívky odmotat.
Jaké je doporučené nastavení při tisku s použitím vašich materiálů?
V Slic3r PE 2.2.0 a novějších verzích je možno použít přednastavené profily materiálů pod názvem: Plasty Mladec PLA / PETG / ABS. V případě problémů nás můžete kontaktovat na emailu: suchomel@plastymladec.cz.
Jaké jsou rozměry cívky?
Rozměry cívky jsou u každého produktu uvedeny v parametrech a mezi fotkami.
Mohu vám vrátit vaše cívky?
Momentálně můžete! Více se o našem programu vracení cívek dozvíte zde.
Jak mohu uplatnit reklamaci?
Veškeré informace ohledně reklamace naleznete zde.
Jaké jsou tiskové teploty jednotlivých materiálů?
Veškeré informace jsou uvedeny ve srovnávací tabulce, kterou naleznete zde.
Nepřišla mi faktura, jak ji získat?
Pokud jste zaregistrovaný/á, prosím, přihlaste se do svého účtu a svoji fakturu najdete v sekci „Faktury”. Jestliže nejste registrován/a na našem e-shopu, napište email na sinclova@plastymladec.cz.
Mají vaše filamenty „food safe” certifikaci?
Naše filamenty nemají „food safe” certifikaci.
Je možné udělat objednávku přes email?
Ne. Objednávky lze dělat pouze přes náš e-shop.
Můžete mi na fakturu napsat číslo objednávky?
Ano, stačí nám tuto žádost napsat do poznámky.
Jsou vaše materiály kompatibilní s konkrétní tiskárnou?
Pokud konkrétní tiskárna zvládne naše doporučené teploty, pak je materiál tisknutelný. Výjimka může být u flexibilních materiálů, které jsou obtížnější na tisk.
Vaše firma mě zaujala, jak se stát vaším partnerem či distributorem?
Pokud jde o spolupráci v rámci poskytnutí našich filamentů za propagaci z vaší strany, kontaktujte briss@filament-pm.com. Pokud jde o distribuci filamentů, kontaktujte nedozralova@filament-pm.com.
Prodáváte/máte distribuci v mé oblasti?
Zde (prodej je označen hvězdičkou) se můžete podívat v jakých oblastech máme přímou distribuci. Pokud nemáme ve vaší oblasti distribuci, je stále možné objednat přímo přes náš e-shop.